niedziela, 26 lipca 2015

Model: Challenger 1 British Main Battle Tank 1:72, konkurs #2

I kolejny raz się z wami witam :)
Ostatnio zaniedbałem troszkę pracę nad modelem, ale ciągle czekam na hajsy z pracy na kompresor i robię co się da by przed końcem lipca mieć już kompresor bo po 31 lipca wyjeżdżam do babci...a ona ma jakieś złe zdanie o kompresorach więc przez dwa tygodnie nie będę miał jak pomalować model :C

Ale dobra...mniej pisania...więcej pokazywania ;) Zapraszam  do oglądania :)




Krok 1 Wycinam elementy z ramek i odcinam nadlewy

Krok 1.A Delikatnie, papierem ściernym wyrównuję części by pasowały do siebie


Krok 2 Montuję działo w odpowiednim miejscu i sprawdzam czy gładko się rusza

Krok 3 I doklejam górną część wierzy modelu

Krok 4 Doklejam tylne elementy

Krok 5 I wszystkie szpary powstałe podczas sklejania zaklejam szpachlówką

Krok 6 Jak szpachlówka wyschła, przystąpiłem do ścierania aż nie uzyskałem gładkiej powierzchni

I niestety to już koniec na najbliższe dni...doszedłem do tego momentu że dalsze sklejanie będzie utrudniało mi malowanie.
Kolejny post będzie z malowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za poświęcony czas i energię włożoną w przeczytanie tego postu. Prosił bym cię jeszcze o pozostawienie komentarza odnośnie tego, co właśnie przeczytałeś :)