piątek, 24 lipca 2015

Model: Challenger 1 British Main Battle Tank 1:72, konkurs #1

Znowu was witam na moim blogu i w tym poście ;)

Tym razem nie będę się rozpisywał tylko wstawię tu galerię zdjęć, które pokazują po kolei etap budowy modelu (nazwa w tytule posta). Od razu dodaję ze to mój pierwszy model od prawie 4 lat...tyle trwała moja przerwa od modelarstwa.


Jeszcze zanim dodam galerię, o której pisałem wyżej wstawię zdjęcia paczki, która do mnie wczoraj doszła z modelem i dodatkami, które były na liście w poprzednim poście ;)




Dzień 1




Zaczynam od wycięcia i sklejenia tych "kół"


Następnie skleiłem ten element na kartce (nie mam zdjęć :C) i wyciąłem koła z ramki

Przystąpiłem do sklejania

Pierwsze 6 kół gotowych

Po sklejeniu wszystkich kół odstawiam je na bok by klej dobrze związał i przystąpiłem do sklejania całego dołu modelu.

Tak wygląda posklejany dół 

Odstawiłem dół do sklejenia i przykleiłem reflektory do górnej płyty (strzałka)

Przykleiłem kolejne elementy do dolnego elementu modelu

Zaszpachlowałem łączenie, ponieważ powstały duże szczeliny i podczas malowania były by bardzo widoczne

Po wyschnięciu szpachli wyrównałem ją do modelu za pomocą pilnika

Na sucho założyłem wcześniej sklejone koła do modelu

Na chwilę obecną to koniec, obserwujcie ten post bo będę go na bieżąco aktualizować ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za poświęcony czas i energię włożoną w przeczytanie tego postu. Prosił bym cię jeszcze o pozostawienie komentarza odnośnie tego, co właśnie przeczytałeś :)