poniedziałek, 20 lipca 2015

Zakupy, konkurs i przygotowania do czegoś wielkiego

No cześć :D

To będzie krótki wpis na tym blogu...taka bardziej zapowiedź z czymś poważniejszym. Dziś zakupiłem swój model, który będę sklejał na konkurs modelarski pewnej grupy na fb. Zamiast się rozpisywać co kupiłem i robić post na godzinę przewijania w dół dam zdjęcie z moją listą zakupów.

Za parę dni udam się do innego sklepu gdzie dokopie wiertarkę ręczna, bo jak napisał mi jeden z modelarzy, jest o wiele lepsza i tańsza...a co lepsze nie muszę zamawiać bo mogę ją sam kupić w moim mieście, czyli we Wrocławiu.

Tak więc zainteresowanych zapraszam do oglądania mojej listy zakupów :)




Wszystkie rzeczy zakupiłem w sklepie revell.com.pl więc jeżeli chcecie zobaczyć wystarczy wpisać w polu "Znajdź produkt" numer (np farby) i wyskoczy wam farba, którą kupiłem lub podać pełną nazwę modelu lub  innych akcesoriów.

Zakupy
Całość może i droga, ale po to poszedłem do roboty by samemu zapłacić za całość. Przeszukałem w paru sklepach i na paru stronach szukając taniej, ale niestety jak podliczyłem koszty przesyłki to wyszło mi że za całość zapłacę mniej, ale z dostawą zapłacę oooo wieeeeele więęęęcej :|

Model będę malować tak jak na stronie...czyli tak:

Tak prawdopodobnie będzie wyglądał gotowy model



Z tą różnicą że dodam mu obicia, zadrapania farby i ogółem postaram się go zrobić tak, by wyglądał jak by już miał swoje lata.

Bardzo nie podobają mi się tu gąsienice...na pewno zrobię je inaczej bo nigdy, na żadnym zdjęciu ani na żadnym filmie nie widziałem srebrnych gąsienic :)

Dobrze, ale nadszedł czas podać wam informację o tym konkursie, o którym tyle pisze.
Cały konkurs jest organizowany przez administratorów grupy na fb - Modelarstwo - wszystko na temat . Grupa jest otwarta więc śmiało można do niej dołączać. Prosił bym tylko o zapoznanie sie z regulaminem konkursu. Znaleźć go można tutaj:


Liczę ze też weźmiecie udział w konkursie! Nie można nic stracić ;) można tylko zyskać :P

Btw. Całą relację z budowy i malowania modelu będzie można znaleźć u mnie na blogu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za poświęcony czas i energię włożoną w przeczytanie tego postu. Prosił bym cię jeszcze o pozostawienie komentarza odnośnie tego, co właśnie przeczytałeś :)