Było już o wyborze aerografu na start, było o zasilaniu aerografu...a teraz będzie co nie co o jego budowie.
Aerograf który wam zaprezentuje będzie wcześniej zaprezentowany, Adler AD-7704.
Jak już mówiłem mam w nim dyszę 0.2 mm i 0.3 mm. Pokarzę wam jak zmienić igłę i dyszę, przy okazji pokazując wam budowę aerografu.
Zaczynamy od odkręcenia tylnej części aerografu:
Krok 1 |
Ta pomarańczowa strzałka pokazuje efekt końcowy oczywiście!
Następnie odkręcamy to co jest na samym końcu:
Krok 2 |
Jak mamy to odkręcone to przechodzimy na przód i odkręcamy dysze.
Krok 3 |
Krok 4 |
Najlepiej pomóc sobie kluczykiem który powinien być w zestawie.
Kiedy odkręcimy dyszę, wracamy powrotem na "tył" aerografu i wyciągamy igłę.
Krok 5 Czerwona strzałka wskazuje naszą wyciągniętą igłę, a zielona miejsce, w którym przed chwilą była. |
Przygotowujemy igłę i dyszę 0.3 mm
Krok 6 Czerwone strzałki wskazują na odkręconą dyszę 0,2 mm i wyciągniętą igłę 0,2 mm. Niebieskie zaś wskazują na dyszę 0,3 mm i igłę 0,3 mm. |
Teraz palcami wkręcamy dyszę 0,3 mm
Krok 7 Kręcimy do momentu aż nie będziemy mogli. Następnie używamy kluczyka i przekręcamy go o 5-10 stopni. |
Następnie wsuwamy igłę (odwrotnie do wyciągania) i zakręcamy tą końcówkę
Krok 8 Wsuwamy spowrotem igłę i zakręcamy ją tą śrubką, którą odkręciliśmy przed wyciągnięciem igły. |
Zakładamy ostatni element i nasz aerograf powinien prezentować się tak jak przedtem.
Myślę że pomogłem i że zostawisz pod spodem komentarz. Jeżeli myślisz że jest coś opisane nie jasno lub czegoś brakuje to szybko napisz mi o tym w komentarzu!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję Ci za poświęcony czas i energię włożoną w przeczytanie tego postu. Prosił bym cię jeszcze o pozostawienie komentarza odnośnie tego, co właśnie przeczytałeś :)